Assalamualaikum and Hello to all ! Welcome to Cookie Krunch ❤ Thank you for visiting my blog ❤

Pilihanraya Umum 13 ( PRU 13 )

Sunday, May 05, 2013 | 4 Penggemar Cookies






Cantik tak doodle Google untuk Pru-13 Malaysia ? Haa , Google pun nak mengundi tau . Korang yang layak mengundi tu jangan lupe jalankan tanggungjawab korang juga ye .
Kepada sesiapa yang nak maklumat lanjut untuk mengundi sila pergi ke :
 Sini

Semakan pemilih mengundi dan lokasi mengundi :

Dan satu lagi kepada yang berumur BAWAH 21 tahun macam saya . Kita pun boleh mengundi secara Online tau di :

Jadi , siapa pilihan korang ?

BN?
PAS ?
PKR?
DAP?

Saya adalah natural party dan tak sokong mana-mana parti . Saya lebih suka memilih berdasarkan calon daripada parti sebab bagi saya kalau sesebuah parti tu memang dikenali dengan kebaikannya , tak semestinya semua calonnya baik-baik . 
Kalau diikutkan hati saya memang dekat dgn BN sebab kalau kita baca buku teks Sejarah . Kan memang nama BN yang selalunya ditulis dan BN yang selama ni menjadi parti yang menerajui negara kita . Tapi zaman dah berubah orang dalam parti BN pun dah berubah kita pun tak boleh lah fikir benda yang lepas sama dengan yang sekarang . Jadi saya lebih selesa jadi natural je lah .
Tapi bagi saya setiap orang ada pendapatnya sendiri dan saya hormatinya . 
Bagi saya kalau pembangkang menang pun tidak ada salahnya kan ? Sebab boleh lah memberi nafas baru kepada Malaysia , kalau dorang tak bagus . Kita tukar lah balik , betul tak ? 
Kalau BN menang pula , mane tau kali ini dorang akan mentadbir negara dengan lebih baik sebab dah sedar dengan tentangan hebat dari pihak pembangkang .


Apa-apa pun saya harap parti yang bakal menang kali ini adalah parti yang betul-betul mempunyai niat baik untuk bangunkan negara Malaysia sebagai negara yang maju dan bukannya parti yang gilakan kuasa dan duit semata-semata. Insyallah .

4 comments

May 6, 2013 at 11:21 AM

laaa .yeke ? baru tahu la :( kalau tak dah lama mengundi . hahahahaaaa

May 7, 2013 at 7:52 PM

hehehe, salam bw..

May 12, 2013 at 3:46 AM

@nadia hikari Alaha sayang dah terlambat plak . Hehe , Tahundepan cuba lagi .

May 12, 2013 at 3:47 AM

@Nur Atiqah Mohd Zaki
Salam :)

Post a Comment