Assalamualaikum and Hello to all ! Welcome to Cookie Krunch ❤ Thank you for visiting my blog ❤

Akhirnya ... Dapat juga renovate blog ni .

Sunday, June 02, 2013 | 6 Penggemar Cookies



Perasan tak header baruu dan template baru ? Hehe . Kalau ade orang ingat lah . Sebenarnya baru tukar . Walaupun takdelah tukar banyak sangat sebab saya suka blog yg simple n clean tetapi makan masa sehari suntuk juga lah renovate blog . Yelah sekarang kan cuti , nanti naik sekolah dah bz , akan berhabuk sikit lah blog ni. Saya akan selalu online cuma tak update entry baru je.

Nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada follower baru sebab sudi follow balik sehingga follower saya meningkat . Walaupun takde lah banyak sampai beribu riban tetapi saya tetap bersyukur jugak :)

Nak update entry baru yg lebih berinformasi sebenarnya ni tapi penat plak . Akan sambung esok lah ye .
Salam and goodnight to all :)


6 comments

June 3, 2013 at 2:01 PM

prasan jugak..ok la ni, smple dan ringan je :)

June 4, 2013 at 11:26 AM

cantik header yooo~ CJM suka tgok! :)

June 5, 2013 at 8:03 PM

sejuk je mata yang memandang..:)
saya follow blog ena..:)
jemputla ke blog saya nanti ya..
skuntumbungazara.blogspot
time kcih..:)

June 5, 2013 at 8:09 PM

@S.K.A ok , thank you :)

June 5, 2013 at 8:09 PM

@Cik JariManis hehe , thank you kak ;)

June 5, 2013 at 8:10 PM

@siti ZAHARA Time kasih :)
Insyallah saya datang .

Post a Comment